Diskussion

Hade tänk att skriva av mig lite, läs på, btw fick en fråna om jag kunde göra en sminkvideo.. Jag gör nog det någon dag men inte nu har liksom 2 till videos som måste upp till bloggen så lite senare nästa år ;)
...
 
Stör mig jätte mycket på killar som typ spammar med tex "hej, vad gör du?" som skriver så hela tiden om och om igen, när man inte svarar då. Så konversationen ser ut såhär:
Han: Hej 
Han: :)
Han: Vad gör du?
Han: ?
 
Pallar inte sånt, så om man inte svarar 3 gången svarar man ju inte 1000 gången heller, haha. Eller vad tycker ni? 
Man vill ju inte direkt säga så ba "hej, kan du sluta stalka mig för jag är inte intresserad? :)" haha, jag känner mig så taskig i sånna lägen menmen, sånt är livet.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback