Helgen

Tja!
Har varit en riktigt härlig helg så hade tänkt och berätta lite om den ;)
Fredag:
vid 4 tiden tog jag & Oliver tåget till Ängelholm och sov hos Agnes o Edvin, alltid lika mysigt! Vi var med hundvalparna, tittade film osv.
Lördag:
Vaknade ganska tidigt i soffan med kläderna på och allt haha. Sen segade vi ända till halv ett då mamma kom så stack alla till väla o shoppade, ni har ju redan sett allt jag köpte ju :)
Vi kom hem ungefär 18 och då pluggade jag lite sen såg jag oth resten av kvällen.
Söndag: började dagen med träning och nu sitter jag i bilen påväg mot Ullared :D
Kommer ju vara där hela dagen nu sen ska jag bara ta det lugnt och inte görs någonting ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback