dagarna efter stockholm

Jag började helgen med när vi hade kommit hem att va med Linnea från Fredag till Söndag kväll, hur mysigt som helst har vi haft! 
Vi har solat, badat, snorklat haha, tagit cykelturer, sovit ute, tagit lite foto, gjort vines och bara myyyst. Den tjejen asså ♥ 
 
På måndagen stack jag och tjejerna (cissi,lovisa,felicia&winnie) till Tylösand där vi badade o solade, de va gött! och på kvällen tränade jag. 
 
Sen från Måndag kväll till idag har jag och Isabella & Linnea var med i måndags då vi sov ute på issas altan, bästa sovplatsen ♥♥♥ 
 
Idag har jag bara tagit det lungt och inte gjort ett piss, skulle träffa felicia men det blev aldrig av.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback