Stockholm

Jag och Lovisa åkte ju upp till stockholm den 29 till 1:a. Hur mysigt som helst var det. Vi bodde hos lovisas moster och hennes man + barn lite utanför stan i Nacka så varje dag tog vi bussen till Slussen och T-banan vidare Tc. 
 
Måndag: vi kom upp vid 12 tiden och Caroline hämtade oss vid centralen och åkte hem till henne och åt lite. Senare åkte vi T-banan in till Grönan för att spendera några timmar där. Hur kul som helst hade vi! Åkte massa karuseller, åt god kebab, åt sockervadd, vann 2.8 kg center choklad haha (!) Så såg vår dag ut. 
 
Tisdag: Vi stack in till stan för shopping, vi var i massa butiker och shoppade lite. Åt även Frozen yogurt, hur gott som helst vare!! Vi tänkte gå på Jensens på kvällen men det var något fel så vi drog oss hem istället.
 
Onsdag: Den dagen hade vi planerat att försöka träffa the fooo så vi åkte in till stan och gick till deras studio och väntade o väntade å väntade haha, 6h stod vi där och de kom ut ungefär 3 minuter så jag hade en jäkla tur som hann kram Felix & Omar och ta en bild med felix. Typiskt vare för jag tog först en vanlig bild med felix sen skulle jag pussa han på kinden så tog lovisa foto men precis när hon skulle ta den dog mobilfanet så fick det aldrig på bild men pussat han gjorde jag, det kan ni skriva upp haha :P 
på kvällen blev det god mat på Jensens istället. 
 
Torsdag: Eftersom inte lovisa hann ta någon bild med dom så åkte vi till studion då med haha. Träffade 2 ur gulliga tjejer dock så det var jätte kul och umgås med dom! vi väntade ungefär från 11.30 till 15.30 och de kom inte ut tyvärr :( Men jag o lovisa hade tänkt ta en tripp till estockolmo i vinter igen :DD 
 
 jag och finfinfinfinaaa felix ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback