Julklappar

Fick en fråga om jag kunde visa vad jag fick i julklapp och vad jag köpte i mellandagsrean, har faktiskt inte köpt något i mellandagarna men här kommer mina julklappar från mamma&pappa, oliver, mormor&morfar, farmor&farfar
Bild 1: Odd molly tröja 
Bild 2: Uggs 
Bild 3: sjal och Line of Oslo tröja 
Bild 4: moroccanoil, borste, Beyonce parfym& bodylotion, YSL nagellack, body shop dagkräm, Chanel eyeliner, kit med lancome mascara, penna & sminkborttagning, egen designat skal
Bild 5: presentkort på soda, rosencranz, sf bio och pengar, fritidsbusskort (åker hur mycket jag vill) 
+ nike air Max, kommer om någon vecka hoppas jag!! 
Såå, tror inte har glömt något nu fast tog inte med det jag fick av kompisar ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback