remember me?

cissi, ddarliin
hehe hejsan... 
kommer ni ihåg mig haha? håller denna bloggen, heter julia haha skojar :p
Riktigt längesendan nu och kände för att ta en ordentlig paus ett tag så jag gjorde det och nu tror jag att jag kommer stanna här ett tag iallafall :) 
Har ju självklart hänt ganska mycket saker under denna perioden men ska bara berätta lite om helgen.
FREDAG: Efter skolan stack jag,mamma och pappa till Jönköping till mina fina sysslingar, tittade på Känn ingen sorg med Linnea, snackade, åt gott m.m
LÖRDAG: Stack till stan ganska tidigt, shoppade alla julklappar, bara 1 liten sak kvar yaay :D Åt på Olgas hus också, crepes så fruktansvärt gott, helt sinnes vad gott!! På kvällen åt vi någon jätte god hemköpt mat och fixade oss. Ännu senare haha satt jag och linnea oss på bussen ända bort mot Huskvarna där Linneas klass skulle ha en klassfest. Hade sjukt kul och man har väldigt många minnen nu man kommer komma ihåg resten av livet hahah :D Stack hem vid 1 ungefär så somnade vi så fort vi nuddade kudden haha :P
SÖNDAG: Hände inte jätte mycket, snackade, fixade oss sen stack familjen hem till Halmstad igen. Så fort jag kom hem träffade jag mina fina soulmates, Linnea och Ida. Vi va i kyrkan (konfirmation), fikade, åt tacos, snackade, bytade julklappar osv. Riktigt gosig och ännu en kanon kväll. 
 
Denna helgen har varit riiiiiiktigt bra, tack alla som var med och gjorde den till bästa helgen på väldigt länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback