Bra helg ändå

 
Hejhej! 
Har inte bloggat alls mycket nu i helgen, har gjort så himla mycket roligt så har inte hunnit.
Men tänke iallfall berätta lite vad jag har gjort ;)
 
Fredag: Efter skolan stack jag in till stan och köpte ett par Please jeans på rean (visar senare) sen stack jag till Lovisa. Vi köpte pizza och myste, jätte härligt hade vi.
 
Lördag: Stack hem från Lovisa och bara tog det lugnt i 2 timmar sen stack jag på sumba, sjukt kul och väldigt jobbigt ändå. Efter sumban åkte jag hem till Linnea och vi fixade en liten blogg till henne. Sen bestämde vi oss för att sova över så vi tog första bussen till mig och tillbaka när vi kom hem igen stod plankstek på bordet, det var sååååååå gott!! Så bakade vi även lite kladdkaka, vi flummade en massa och hade skit kul som alltid :) 
 
Söndag: Morgon tränade till 1 och när jag kom hem fick gjorde min bror lite mat till mig hihi och nu sitter jag här med en engelska powerpoint som jag måste skriva. 
Ikväll ska jag titta på någon NY film med mamma, haha. 
 
Hoppas ni har haft en bra helg :)
Puss ♥
 

Kommentarer
Anonym säger:

Vad heter din kompis blogg? :)

2013-02-03 | 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback