Bekännelser titi

☆ Jag vill klippa mitt hår till axlarna men jag vågar inte. 
☆ Är väldigt klantig, ibland lite för klantig...
☆ Jag älskar att pyssla, men helt seriöst så suger jag på det, misslyckas varenda gång, haha :(
☆  Det är så sjukt kul att lägga ut tips/om mig/ önskeinlägg på bloggen, love it 
☆  Min blogg-status har nog ökat med 40-60 läsare bara de 2 senaste månaderna, sjukt kul ni är bäst! ♥
☆ 22/4-13 går min högsta dröm i uppfyllelse, JUSTIN BIEBER ♥♥♥
☆  Min klass gör helt seriöst mina dagar, man har alltid kul i skolan på nått vis.
☆ Älskar att åka buss, så himla mys, speciellt på kvällen 
☆ Jag önskade att jag hade en pengarmaskin i källaren så när man vill shoppa så är det bara trycka hur mycket pengar man vill ha :) hihi
☆ Abercrombie och holliser i new york har seriöst de snyggaste modellerna (killar) och Victoria Secret angels har de snyggaste tjej modellerna guuud.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback