Frågor om mig

Ditt fullständiga namn? Svea Julia Petersson
Vad är klockan just nu? - 18.08
längd? - 1.64 typ
Vikt? - ca 45 kg
Smeknamn? - juliabulia/bulia/bullen/jullan haha
Vad gör du på fritiden? - Umgås med kompisar, tränar, tar det lungt= serier, skola/pluggar
Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - ehm, vet inte...
Vad är du mest missnöjd med din kropp? - min näsa typ.
Vad är du mest nöjd med? - hmm, vet inte riktigt men typ mina ben?
Vad har du för uppfattning om dig själv? - Pratglad, galen, bjuder på sig själv, skrattar mycket, snäll typ haha
Vad vill du jobba som äldre? - typ makeup artist 
Hårfärg? - Blond is it
Ögonfärg? - Blåå
Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - nope 
Kan du själv säga att du ser bra ut? - klart jag kan säga men jag vill inte hehe, nej men ja  typ..
Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Tillräckligt
Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Beror på vilka dagar det är och vilket humör jag är på men oftast håret, kan man ju bara sätta upp en toffs om jag inte orkar fixa det.
Någon vana? - Måste alltid gå på toa innan jag sover
Berätta något som du nyss lärt dig? - Inget haha
Vad heter din bästa vän? - Har många, men Lovisa, Felicia, Winnie, Cissi, Felicia, Linnea, Matilde, Linus typ 
Hur många nära vänner har du? - många!
Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Haha, njaa
Vet många personer vem du är? - Vet inte?
Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Haha, jag vet inte...
När var du senast med någon kompis? - Har ju varit sjuk så det var nog senast i Tisdags
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej.
Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Linnea tror jag 
Vem sov senast hos dig? - Felicia

romantik:
vill du ha ett förhållande? - Asså, är typ inte desperat av att få ett förhållande eller så.
vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? -  jämnåldrig med mig 
är du kär? - naaa
tycker någon om dig mer än som vän? - vet inte
är du redo för att satsa på ett förhållande? - jaa tror de?
hur långt vill du gå med din tjej/kille? - - 
tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - -
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - yes
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja?

Tankar & skit:
Har du någon fobi? - små äckliga kryp, gillar inte heller clowner speciellt mycket
Har du någon allergi? - Nepp
Vad tänker du på innan du somnar? - Allt möjlig
Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Beror helt på
 
Tjejer:
Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? -  Beror på vem som säger det
En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Är lite vad jag mest är sugen på, båda 
Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästa vän typ..
Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - omring allt annat? haha, vet inte
 
Vad väljer du?
Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - 40+ oskuld, tycker 13 är för ungt
Vänskap eller förhållande? - båda!
Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - ojj, svår fråga..
Vad är sexigast, naket eller underkläder? - hehe, vet inte?
Hur gammal är du helst i mellan 7-13? -7, man var så liten då och man kände typ ingen press..
 
Skulle du?
Kunna byta liv med någon? - Njaa
Isåfall vem då? - ingen typ 
Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Allt som man inte kan göra som tjej
Kunna sova ute på vintern? - så ifall i tält haha
Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - NEW YORK elller LA
Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - NOOO
 
Klädstil:
Anser du dig själv vara en speciell stil? - Jag är mig själv
Vad klär du dig i oftast? - olika
Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Oftast!
Klär du dig dyrt? - Ibland, ganska ofta
Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - haha, vet inte, mig själv?
 
Senaste 48 timmarna har jag?
Pussat någon? - mammi? haha
Kysst/strulat med någon? - nepps
Fått en kram av en helt okänd? - näj
Ringt någon? - Jao
Blivit uppringd? - Jepp
Funnit kärleken? - Naa, skulle inte påstå det 
 
 
 

 

 

 

Kommentarer
Maja säger:

- okej, låter mysigt!
Kram

2013-01-13 | 20:02:22
Bloggadress: http://majasworld.blogg.se
Ronja säger:

Va fin blogg! :)
allt bra?

2013-01-13 | 21:13:07
Bloggadress: http://ronjajanssons.blogg.se
AmandaB säger:

Haft en lyckad helg? :D

MVH AmandaB

2013-01-13 | 22:51:00
Bloggadress: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback