Hiss/Diss

 
Hiss
- att vara på blogghumör
- Apple, allt är ju hur grymt som helst 
- Serier, det är ju livet :D Speciellt GG och TVD 
- Gå runt i myskläder heeela dagarna 
- navelpiercing, så hiimla fint!!
- en liten tatuering typ i nacken där det står något fint som har stor betydelse för en
 
 
Diss
- Tagsforlikes /många hashtags så himla töntigt, som vissa taggar någonting sen tar de bort taggarna och taggar ny saker så håller de på så hela tiden. Vad är det för vits med att ha 458 likes liksom? Patetiskt.
- Killar som playar runt hela tiden och sen klagar på att de vill ha världens bästa flickvän, man bara va? också patetiskt.. Linnea berlstedt du vet vem jag tänker på...

- Vinter, jag vill ju ha sommar nu ju :(
- exem....
- gymnast fötter, så himla hårda, äckliga och fula.. Kommer aldrig få normala fötter...
- att min mamma och pappa sticker till new york utan lilla mig :( 
- Längtan till jb's konstert / sommaren/ Spanien med världens bästa sysslingar i höst för att hälsa på bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback