My Saturday

 
3 bilder från instagram, har väldigt brist på bilder, måte verkligen lägga över alla gamla bilder till min nya data.
 
Min lördag började med en riktig god och lyxig frukost med bland annat amerikanska plättar och färskpressad apelsin juice. När jag hade ätit klart gick jag upp och provade lite kläder från mammas garderob, hittade en massa fina kläder som faktiskt passade, lucky for me! Satt på mig mina uggs/Canada snow uggs (?) och tog en promenix med mamma och när vi kom hem stack vi till mormor och morfar och fikade/myste.
Nu har jag precis ätit klart middagen och är propp mätt. Ikväll blir dety lite mys med någon film och god fruktsallad.
 
Under dessa dagarna jag har varit sjuk så har min tid spenderats på:
♦ GOSSIP GIRL
♦ mat
♦ sova 
Haha, har faktiskt inte gjort något mer...
 
btw, har ett par tidinställda inlägg nu framöver, det inlägget här under ↓ är ett av dem, kom gärna med tips vad ni vill läsa om!!
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback