Nytt år, nya möjligheter

 
Nu när det är nytt år ska jag börja tänka om lite. 
Jag ska försöka glömma det som hände 2012 (självklart inte alla bra stunder utan de lite sämre stunder som jag inte direkt vill dela med bloggen)
Jag ska inte gå och grumbla över de som hände 2012 utan jag ska börja om , ta nya tag för detta ska bli mitt år, de bästa året. Vilket jag faktiskt tror att det kan bli. Det känns som att detta året faktiskt kommer bli helt klart GRYMT! Jag hoppas ni känner som mig att ni går över bron och bara lever livet! 
 
Jag har även skrivit ner lite nyårslöften, delar bara med mig vissa av nyårslöftena för en del är privata som INGEN får veta ;) 
 
♦ Äta nyttigare
♦ Få min drömkropp
♦ Sattsa mer på bloggen/ vara aktiv 
♦ Sattsa på skolan
♦ Sattsa på RGn 
♦ Spara pengar...
 
 
Som planerat så ska jag ju blogga även hela 2013, kanske lite pauser men inte många hoppas jag! 
Hoppas ni får ett sjukt bra år, ni är bäst bloggläsare! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback