Helgen

tjoo,dålig uppdate i knöööw...
tänkte iallafall berätta vad jag gjorde i helgen.

Fredag: Först skola som alltid sen stack tjejerna och tränade lite. efter det sov jag över hos Lovisa, vi myste mest. Alltid lika kul. 
 
Lördag: Gick upp tidigt för att möta upp Felicia,Winnie,Nanna & Anna vid tågstationen för att bege oss till götet.
När vi kom fram tog vi spårvagnen till lisse. Sjukt varmt, mycket folk men ändå kul. Vid fyra tiden började det stört regna, blev liksom översvämningar... Vi sprang tyngsura till spårvagnen till centralen och satt oss på första tåget hem haha. På kvällen var jag och a la familia hos mormor och morfar o åt massa gott. 
 
Söndag: Ännu en tidig morgon för uppvisning vid nio.. Den varade till 13.00 å det var sjukt kul. Hela eftermiddag/kvällen pluggade jag och tittade massa videos/bilder/intervjuus/vines på the fooo, helt underbara killar. 
 
Najs helg ändåå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback