Q/A

Har fått en del frågor så här kommer lite svar :)
 
Q - Kan inte du berätta lite mer om RG? Är så nyfiken vad man gör och vilka redskap man har osv, kramis jätte bra blogg.

A - Jo, självklart! Det ska jag fixa i ett inlägg, kan till och med fixa det idag :) 
åh, tack vad gullig du är, kramkram
 
Q - Starbucks!!! Har du ätit där? Hur fick du den muggen?
 
A - Hihi, ja det är klart :D Mamma och pappa köpte den när de åt där i NY
 
Q - När kommer videon????
 
A - Min mobil är såååå seg så den håller fortfarande på och ladda :( Men jag lovar den kommer!
 
Q - Vem var med i Ö-vik och vem är det på bilden?
 
A - Jag var där med Rgn då men jag åkte dit med Linnea och vi åkte med alla andra gympa tjejer. Haha, det är jag, Linnea, Alexandra och Ida :) 
 
Q - Ska du på hans konsert? (Justins) 
 
A - JAAAA, det är inte klokt!! Bara 23 dagar kvar, fatta taggad jag och Lovisa är :DDDDD
 
Q - Vilken kamera har du? Vad för utrustning?
 
A - Nikon d3000, jag har linser, 1 objektiv, kamerahus haha, stativ, sånt solskydd & en fjärrutlösare som inte funkar :( dålig kvalle..
 
Q - Älskar dig och din blogg!! Du har jätte fina kläder och den bikinin var skit snygg. Btw, har du några bra tumblr's? Har du någon? 
 
A - Åh, tack gullet blir så glad! Jag har ingen tumblr och jag läser bara Biancas: foreverneveramen.tumblr.com
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback