Underbar helg ☆

Efter skolan i fredags stack vår skola till Hestra/Isaberg och åkte skidor. Första gången i hela mitt liv jag satt mina fötter på ett par skidor men lärde mig ganska snabbt så det var kul!
På lördagen vid 2 tiden stack jag in till stan med Felicia. Hon köpte en jätte fin tröja men det blev därimot inget för mig. På kvällen stack jag,lovisa,winnie och felicia till Club diva.. Den här gången var det inget kul alls, riktigt lamt faktiskt :/ 
Idag började jag dagen med träning i 3 timmar sen kom Lovisa till mig så gick vi ut och tog en powerwalk i solen, riktigt skönt! Nu ska jag bara ta det lugnt, äta gott, göra en fruktsallad och skype eller titta gg, ha det bra kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback