VS - Bikini & lite annat snack

Tjaao! 
I videon där jag visar vad jag fick från NY så fick jag bland annat en bikini som jag skulle visa i ett inlägg så här är den! 
STORLEK:
Överdel: S/P 
Underdel: S/P
 

Lite om dagen osv: 
På sista lektionen idag hade vi löpning, det var så tråkigt att jag nästan avled fyyyy..
Men jag är så sjukt taggad tills på fredag!!! 
Jag ska dansa helaaa dagen lång och sen på kvällen ska jag till min älskade Agnes i Ängelholm, wihoooo #fanvahappytyp
 
Nu ska jag inte babbla mer utan träna (Y) 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Älskar dig o din blogg!!
Du har jätte fina kläder o den bikinin var skit snygg.
Btw, har du några bra tumblr's? har du någon?

2013-03-30 | 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback