TvSerier

Tjaatjaa! 
Ni vet ju hur galeeen jag är i serier så jag hade tänkt göra ett inlägg med de bästa serierna och de som väntar på mig haha, enjoy. 
 
1. Bästa serien är helt klart OTH,One Tree Hill 
jag är väldigt dålig på förklara så jag försöker inte ens, men titta på en trailer eller bara sätt igång, du kommer inte ångra dig, promise!! Kärlek, drama & spänning hade jag beskrivit den, en klar 10! 
 
2. GG, Gossip Girl 
Också stört bra serie som handlar om ungdommar som växer upp i Upper East Side i NY. 
Man blir helt fast i oth och gg, ni borde verkligen börja kolla haha... 
 
3. TVD, The Vampire Diaries

Handlar om både människor och vampyrer, mest vampyrer haha. 
Säsong 1-2 är sååå bra sen har de blivit lite dåligare men de första säsongerna är wonderfuul.
 
4. Johan Falk, Alcatraz, Hawaii five 0, 24 och Prison Break 
Sjukt spännade serier med mycket spänning. Sevärdiga!
 
Dessa 8 serierna är de jag har kollat mycket på, oth & gg faller jag för ju. 
 
Sen finns även serier som lockar mig väldigt mycket
 
1. The Hills 
2. The O.C 
3. Pretty Little Liars
4. New Girl (sett några avsnitt)
5. Sex and the city 
6. Teen Wolf 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback