fullt upp

åhhh, bilden tog jag på flygplanet hem från spanien i somras :(  så brun o så... missmissmiss
 
hej alla bloggläsare! 
Förlåt att jag har bloggat så sjukt lite och så men ni fattar inte hur mycket jag har att göra. Skola, gymnastik, dans + va med kompisar och familj osv på bara 7 dagar i veckan med 24h varje dag, need more time!!! 
Hade varit så mycket bättre om det va 46h om dagen typ haha hade hunnit så mycket mer, well that was just a fantasy.. 
 
Iallafall, dagen har bestått av en assssss najs dansträning med vår lilla grupp + några andra dansare. köpte en as näz tröja där också där det står då vart vi dansar osv. 
Kom på massa steg och trix man kan göra i battle och sen jobbade
 vi lite på får koregrafi till bad boyyyys ;)
Dans måste nog va det bästa som finns på denna jord ♥
 
har inte så mycket mer att säga än att jag har hur mycket som helst de kommande veckorna så förvänta er ingen super uppdate ;) 
puss o kram skumbanan
 
gosh va jag behöver ut och fota igen....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback