Some facts

Jag kan vara förjäkla envis, haha alla mina nära vet heh.. 
Jag hatar att börja läsa och boken inte startar spännande direkt för annars pallar jag inte fortsätta. 
Shopping är både det bästa och sämsta för om jag riktigt gärna vill ha något och jag inte får de eller har råd kan jag få ångest typ för jag vill ha de så mycket haha illa men så äre 
Jag skrattar väldigt mycket, de behöver knappt vara kul och jag kan dö av garv 
Jag dansar varje dag, inte bara i lokalen utan det kan vara när jag väntar på att maten ska bli varm eller bara när jag har tråk. 
Jag blev faktiskt besviken över jb's nya låtar :( trodde de skulle vara grymma så var de inte alls det..
Channing Tatum är lätt den snyggaste killen i mina ögon 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback