hårprodukter

[ från vänner till höger ] 

When your hair falls 
Om ditt hår inte lägger sig som du vill eller om de står åt alla håll är det bara och spränga på lite hårspray funkar kanon! 

 Hairoil 
Hårolja använder jag efter duschen så det blir lättare att borsta ut håret men jag tar det även för att håret blir mycket lenare och bättre. 

Volume Mouse 
Mouse är bra om man vill ha lite mer volym i håret. Jag brukar använda de när mitt hår ska självtorka så blir det lite vågigt/lockigt. 

Macadamia oil 
Denna oljan funkar lite som en inpackning. Man duschar som vanligt men skippar i balsamet och när man ska borsta ut håret sen tar man i denna oljan först och sen borstar ut det, jätte bra olja! 
Heat protection 
ALLA ni som plattar/krusar/lockar håret dagligen använd värmeskydd, lovar att ni inte ångrar er! Utan detta blir ert hår så slitet. 

Ungefär dessa och ibland några till använder jag! Hoppas ni blev nöjda med inlägget. Senare i veckan kommer även 5 hår tips för fint och fräscht hår :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback