just some fakts about me

♡ Ballerinaskor till jeans i mina ögon är det finaste som finns
♡ När jag börjar gymnastiet står mina val hittills mellan samhälle beteende eller dans
♡ Avicii gör de bästa låtarna enligt mig
♡ utan en mobilhögtalare på mitt rum hade jag nog inte klarat mig asså.. 
♡ min macbook är nog det bästa jag äger, love of ma life hahaha lol 
♡älskar att titta weheartit och olika tumblrs
♡ jag vill jätte gärna ha en LV väska haha, har ju dock inte de pengarna xd
♡ Oversizetröjor och haremsbyxor är bäst :) 
♡ jag har de bästa vännerna i hela universum 
♡ har fått så grymt mycket bättre kondition sen vi i rgn började träna fys minst 2 ggr i veckan, sjukt naaajs :D 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback