Minibloppis

 
Palladium
nypris: 700:- 
MITT PRIS: 400:-
Storlek: 38  
Ni kan se att de är lite smutsiga där bak men de är bara använda ett få tal gånger (max. 9 ggr) och det är därför jag sänkt priset så mycket. 

 
Skjorta från H&M 
nypris: 250:-
MITT PRIS: 50:- 
Storlek: 34 
Knappt använd (max.5 ggr) 

 
Plattång (Babyliss) 
nypris: Runt 500 lappen tror jag 
MITT PRIS: 100:- 
Haft plattången ett tag men inte använd sen julas, priset går att diskutera om.

Om du ska köpa av mig:
Säljer bara till seriösa köpare och helst i Halmstad (vi bestämmer tid och plats så möts vi upp) men om du är intressarad av något och du bor någon annanstans kan du skriva så kanske det går att lösa. PRISERNA GÅR ATT DISKUTERAS!!! 
Om ni är intresserade skriv till mig på KIK: jjuliapetersson eller på mail: [email protected]
DET ÄR FÖRST TILL KVARN SOM GÄLLER  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback