Galet bra helg!

I fredags efter skolan drog jag o ida hem till henne där vi åt och hon packade, lite senare tog vi bussen hem till mig vidare till lokalen där jag dansade några timmar. Runt halv 8 drog vi hem och käkade osv. Runt 9 åkte vi ner till stan för att fika med Simon. Skrattade ganska mycket och pratade mega mycket haha, det var trevligt :) 
När espresso house stängde vid 10 gick vi tre hem. Resten av kvällen bara snackade vi och flummade haha :). 

I lördags vaknade vi runt 12 och åt frukost. Sen ringde vi linnea som precis kommit hem från USA så hon kom hem hit, så kul att träffa henne igen :D 
Resten av dagen snackade vi, lämnade saker i lokalen, åkte buss lite överallt hahaha (lämnade och hämtade saker) på kvällen tog vi en mysig liten promenix. 

Söndagen började med morgon träning sen gick vi till kyrkan resten av dagen blev ba gå runt och slappa, skönt faktiskt! 
Så såg min underbara helg ut! 

3 dagars med denna babe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback